elifinannesiiii Nifty testinde herkes cinsiyetinin de cok net şekilde belli olacagını söylemişti. Bunun üzerine doktorumu aradım hayır belli olmuyor diyor cok sinirlendim bu durumu yaşayanlar oldu mu acaba ? Nasıl bir sacmalıktır bu…🤷🏼♀️
Cansuyrm35 elifinannesiiii nifty testinde %100 belli oluyor cinsiyet, ben de nifty test ile öğrendim. Neden olmuyor dediler acaba, nereye yaptırdınız?
olaol elifinannesiiii biz yaptırırken sordular cinsiyet öğrenmek istiyormusunuz diye evet dedik 12. haftada yaptırdık ve net bi şekilde öğrendik direk genden bakıldıgı için yanılma payı yok dediler
elifinannesiiii Cansuyrm35 genoks adında bir firmada yaptırdık firmayı aradım yasak dediler doktorumu aradım bizede söylemiyorlar diyor. Siz firmayı mı arayıp öğrenmiştiniz ?
Karbeyaz12 elifinannesiiii evet genoks benimde, bizimle paylasılmıyormuş doğru doktorunuza ileteceğim o size söyler dediler biz bu sekilde öğrendik
Burcinisp88 elifinannesiiii bende genoksta yaptırdım. Test sonucunda yazmıyormuş. Çünkü bu sebeple aldıranlar oluyor imiş. Ama doktorum aradı firmayı öğrendi sağolsun
Cansuyrm35 elifinannesiiii benim doktorum arayıp öğrendi firmadan ben doktorumdan öğrendim. Bana biraz saçma geldi açıkçası doktorunuz sorduğu takdirde söylüyorlar. Bebeğin genlerine bakıldığı için cinsiyet %100 belli oluyor. Zaten doktora da kız ya da erkek değil pembe ya da mavi şeklinde kodlayarak söylüyorlar.
beatrice Arkadaşlar, ben de nifty testi ile bebişimizin cinsiyetini öğrendim 11. Haftada, bazı aileler cinsiyeti öğrenip kürtaj yaptırdıkları için yasakmış söylenmesi, doktora söylüyorlar cinsiyeti, doktorunuz da size söylüyor
elifinannesiiii Sevimli96 bu test için az bir para vermedik sadece verdiğimiz paranın hakkını almak istiyoruz acelemiz yok tabiki.
Mervekaynak elifinannesiiii bu test ikili test gibi bişey sanırim ama cinsiyet net belli olmazki o haftalarda en erken 16 diyorlar
elifinannesiiii Sevimli96 bu testi bebeğimin down sendromu riski olduğu için yaptırmıştık aslında cok sükür o temiz geldi🙏🏻
endobeybi elifinannesiiii aslında belli oluyor cinsiyet ama etik olarak doktorların söylemesi doğru değilmiş. Bazıları söylüyor yine de tabi
Ada34 elifinannesiiii sizinle ilgilenen genoks hemşiresine söyleyin doktorunuza mesaj atıyor ayrıca ve sonrasında doktorunuz sizinle paylaşıyor cinsiyeti size direk asla söylemiyorlar ama doktorunuza söylerler herkes bu şekilde öğrenmiş doktoruma gerekli bilgilendirmeyi yapın demelisiniz👍🏻
Mervekaynak elifinannesiiii neden acele ediyorsunuz bukadar cinsiyeti öğrenmek için? Sinirlendiğinizde bebek etkileniyor neden bukadar sinir yapıyorsunuz ki 2 haftaya öğreneceğiniz bişey için vallahi anlamıyorum