Deletedmom_5 Cidden bunu merak ediyorum😍 yediğimiz yemekler bebişlere kaç dakika/saatte geçiyor vitaminlerini ne zaman alıyor? 😇
Soe Deletedmom_5 ben az önce hemen ulaştığına ikna oldum 🤣 tatlı yedim 5 dk geçti içimde minik minik bir hareketlenme oldu 🥰
Mervegnlts Deletedmom_5 Bende az önce çikolata yedim 2 3 dakika sonra minik tekmeleri başladı çikolata ve tatlı türüne bebişler tepki veriyor 🤩🧚♀️
mervg1 yemek yerken sonlara doğru hareketleniyor ve pekmez tatlı türü seylerde anında bir hareketlenme oluyor, kan şekerimiz arttıkça hareketlendiklerini düşünüyorum ama vitaminleri anında gitmiyordur heralde:))
Deletedmom_5 Dilek-Can valla ben hanüz hareketlerini hiç hissetmedim daha 15 haftalık o yüzden bilemiyorum ne kadar zaman🤷
Dilek-Can Deletedmom_5 canım benim normalde yemek yedigimiz zaman hemen doyabiliyorsak bebeğe ulaşması zaman saat almaz diye düşünüyorum 2 -3 dakka bile sürmüyor ben bisey yedigimde hemen tepki veriyor
Sevimli96 Şekerli şeyler yiyince hemen tepki verr kandaki glukoz yükseldgi için yoksa diğer yiyeceklern ona ulaşması 2 dk nasıl süreblrki 🙄
Cemrreedemirci Sindirim 4 ile 6 saat arasında olur. Kan şekeri yükselmesi dakikalar içinde olduğu için bebek hareketleniyor. Sindirim uzun bi serüven.
Zeynepahmett Deletedmom_5 sanırım en geç yarim saatte.. çünkü bir kere Nst için gittiğimde aç gibi biseydim Nst yi yapan hemşire git bişeyler ye yirmi dakika yarım saat içinde gel dedi