Merhabalar, bu postu açmak biraz saçma gelse de tecrübelerinizden faydalanmak istedim. 19. Haftanın içerisindeyiz, ilk gebeliğim bebek hareketini henüz hissetmedim. 21 den sonra doktorunuza danışın diye okudum. Sizler de nasıl ben toplamda 3 kilo aldım bunun etkisi var mıdır?