hellobaby0 Ankara da devlet hastanesinde ya da devlet hastanesinin özelinde doğum yapan veya hala gitmeye devam eden arkadaşlar doktor önerisi olan var mı ?
Bsratasan42 hellobaby0 canım ben op dr Ertan Öztürk’e gidiyordum çok memnun kaldım çok sevecen sakin her koşulda yanınızda olan ve çok sıkı takip ediyor hastalarını. Kendi muayenesi var
Bsratasan42 hellobaby0 önceden medicalpark hastanesindeydi şuan kendi yeri var doğumları anlaşmalı hastanede yaptırıyor muayene ücreti 400 ama paket olarak anlaşmasını bir sorun isterseniz