Sseedd10 canım benim kanamam olmadı mide bulantısı baş ağrısı bide aşırı sinirliyim herkesle kavga edesim var ha arada ağlıyorumda psikolojim tepe taklak oldu zaten kötü düşünme desen ohoo 20 yıl sonrasını düşünüyorum ne olacak diye gayet normal. Tek çocuk sahibi olan biz değiliz kendine güzel telkinler var neden sende ters bir durum olsun ki nice insanlar doğuruyor sağlıklı bi şekilde kalbini ferah tut