esrao 39+0′da bebegimin kilosu 3.800 cikti. Normal dogum dusunuyordum. Fakat doktorum bu haftaki kontrolde biraz sezeryanin kapisini araladi gibi. Haftaya belli olacak bebegin kilosuna gore. Zaten 12 subata kdar gelmezse suni sanci veya sezeryanla dogum baslatilacak. Daha once dogum yapmis anneler ilk cocuklarini kac kiloda normal dogum ile dogurdu acaba? Sizler bu konuda ne dusunuyorsunu?
Minnakkkk esrao onu bunu bilmem ama annem beni dört buçuk kilo doğurmuş normal doğumla hep der 😀😀 benim kızım da 3450 doğmuştu normal doğumla bi sıkıntı olmadı o catıyla alakalı bence
esrao sumeyye60 evet yapildi 37. Haftada ve uygun oldugunu soylemisti doktorum ama 40. Haftada yine kilo almis olursa biraz zor gozukuyor
sumeyye60 esrao Bebeğiniz kanala inmişse bu hafta doğumu kolaylaştıracak şeyler yapın. Korunmasız ilişkiye girmek, hurma ve ananas yemek, ahududu yaprağı çayı içmek, squat yapmak vs.
esrao Minnakkkk evet benim annemde ablamla 4100 dogurmus ama idrar torbasinda sarkma cisini tutamama gibi sorunlar yasadi ileride :(
Minnakkkk esrao aynen maalesef anneminde öyle sıkıntıları oldu ameliyat olmak zorunda kaldı üç kez ve sebebi kilolu doğumlar dedi doktor hep