SibelC 38 haftalık hamileyim en son 37. Haftamda doktora gittim doktor açılmamın başladığını söyledi nst de de sancım çıktı ama bebek Doğum kanalına girmemiş bunun için ne yapabilirim? Tecrübeli anneler yazarsa sevinirim 🤗🤗