30+6 haftalık hamileyim kızlar sorum şu; gebeliğin en başından beri bebeğimin gelişimi hep 1-2 hafta önden gidiyordu hem boy hem kilo olarak. Cinsiyetimiz erkek. Şimdi ben 3 hafta önce doktora gittiğimde kilosu 1.610 gram boyu da 41 cmdi. Bugun gittiğimde kilosu 1.725 boyu 43 cm olmuş. Doktor haftasıyla uyumlu dedi üstünde durmadı. Ama 3 hafta içinde sadece 115 gram almış olması normal mi? Yani haftada 250 gram civarı alması gerekiyor diye biliyorum çok huzursuzum. Doktor bugun NST ye de bağladı çok şükür bir sorunumuz yok kan ve idrar tahlillerim de temiz çıktı. Ama yine de 3 hafta boyunca sadece 100 gram almış olması beni korkuttu çok çok az geldi aldığı kilo. Bi dahaki kontrolüm 2 hafta sonra. Bu 2 hafta içinde ne yersem bebek kilo alır tavsiyesi olan yazabilir mi acaba :/