Melikeelanur Onerebileceginiz bı krem varmı ilk hamileligimde biooil kullandım ama çok zayiftim bı anda kilo aldım falan tabi yanlarda çatlama oldu şimdi yine hamileyim hangisini alsam önerileriniz varmi
_Zls_ Ben acı badem yağı ve gliserin yağını karıştırıp kullanıyorum ama mustela nın çatlak yağı da baya iyi diye okumuştum yorumlardan
Melikeelanur _Zls_ evet bazıları da hindistan cevizi yağı diyo ama tüylenme de yapabiliyomus diyolar uni mim diye bişi de duydum o nasıl acaba bilginiz varmi
Brcklc Ben dermaderm ve hindistan cevizi yağı birlikte kullandım hamile olduğumu öğrendiğimde beri bol su tükettim şuan erken ama 31.haftalik gebeyim yok şuan catlagim.
Brcklc @Melikeelanur yok ben gündüz dermaderm kremi sürüyorum yağlı his bırakmasın diye geceleride yağı kullanıyorum yatıyorum suanlik çok iyiyim inşallah böyle gider 🙏bence pahalı kremlerle hiç gerek yok amaç nemlendirme ayrıca hiç tüylenme sorunu da yasamadim