Ozzz Kızlar folik asiti kaçıncı haftada kullanmayı bıraktınız ben şuan 12.haftamdayım daha kutunun bitmesine bir hafta daha var devam ediyim değil mi
Deletedmom71 Ozzz 12+5de kontrolüm vardı o zaman bıraktık. D vitamini, balık yağı ve demir takviyesine başladık ama günde kaç kere takviye alıyoruz😄🙈
Ozzz Deletedmom15257 doktora 2 hafta sonra gidicem canım doktor normalde 12.haftada bırakıyoruz demişti bir ay önce falan ben 13 haftamda bırakmış olcam sorun olmaz dmii devlete gittiğim için de doktoru arayıp soramıyorum
Ozzz Deletedmom15257 aslında her gün içtim ama neden öyle oldu anlamadım 4 haftalıkken mı ne öğrenmiştim hamile olduğumu ozaman başladım evet neden öyle olmuş olduki🤔
Ozzz Deletedmom71 12+5te bıraktınız dimi bi sorun yok ozaman bende devam edebilirim bitimine kadar.aynen banada kan ilacı vitamin falan verdiler ne zor işmiş bu hamilelik😄