Kızlar benim nasipse doğumu hazirana denk geliyor, 40 çıkana kadar zaten yeni doğum yaban kadının evine gidilmez misafirlik beklenilmez yani bende hiç istemiyorum zaten, zaten kovitte var o zamana kadar geçer diyenler geçmez yani kolay kolay he bide mutasyona uğramış pis virus, hem o bahane ile vs istemiyorum 40 çıktıktan sonrada çok istemiyorum birilerinin gelmesini hizmet beklenilmesini vs WhatsApp paylaşabilceğimiz espriye şakaya vurulup yazılan sözler resimler vs varsa atsanıza