Bebiss Kizlar bebegim 37 haftalik bugun doktor kilosuna 3290 dedi bana cok geldi 40 haftayi beklerse daha cok.kilo alacak ve normal dogum nasil olacak olursa cok mu zor olacak bu durumu yasayan varmi aranizda nasil sonuclandi🙏😔😔
Esosun Bebiss oy maşallah😍 doktorunuz ile istişare edin ve sizin için en faydalı doğum şekli hangisiyse sezaryen yada normal farketmez ikinizin de sağlığını tehlikeye atmayacak şekilde bi doğum olur inşallah 😊🤲🏼
Sb123 Bebiss benimde öyle 36 da 3100 gr dı ve kafasıda birazcık büyükmüş doktor normal mi düşümüyorsun illa dedi bnde size bırakıyorum dedim yarın çatı kontrolüm var bakalım ona göre karar vercez
esrao Bebiss benim 37. Haftamda 3270 idi. 38′de ise 3.330 oldu. 39′da ise 3800′e yukseldi. Bende normal dogum istiyorum ama 4 kilo sinirina yaklastim. 40. Haftadaki muayanemde karar verecegiz
Mucizeeemmmmmm Bebiss 36+4 günde 3123 grm daha dün kontörle gittim bişe demedi doktor kiloya çatımı da oldum normal doğum gözüküyor şimdilik
Bebiss Sb123 suan kacinci haftadasiniz ben devlete gidiyorum ne yazikki yasadigim yerde ozel hastane yok sordum 40 haftaya kadar kilo alirsa dogum nasil olur seni muayene edip degerlendiririz ona gore dedi
Esosun Bebiss e sezaryen olsun doktor bekle diyorsa ne olcak ki sağlıklı olsun da 😊 gelişimi için son haftaya kadar beklemek gerek
Sb123 Bebiss ben özele gidiyorum çatı muayenesi yapacak eğer çatım müsaitse normal doğumu deneyebiliriz ama değilse sezeryan önerir büyük ihtimalle
Kubra64 Bende şuan 36+4 haftadayim dün gittim yaklaşık 2800 gram dedi tam normal dedi Doktorum şişman bebek değil dedi. Ilk hamileliğimde Doktor Doğumdan önce 3800gram dedi ama kızım 3130gram normal doğum ile doğdu.
Bebiss Kubra64 evet arkadasimda hemsire oda yanlislik olabiliyo dedi onada dogum aninda 3200 demisler dogmus 3700 ama insanin kafasina takiliyo🙏
Bebiss Esosun yok kuzum zatem saglikli olsunda ama devlete gidiyom hemen sezeryana alalim demiyolar zaten bekletirler dogum olmazsa
Mucizeeemmmmmm Bebiss ben cuma 37 olucam hayırlısı ne ise o olsun kuzum bebiş kilo almak istiyorsa bırak alsın daha iyi bakılır. Sezeryan görünüyorsa sezeryan olursun kaderin neyse çekersin demekki hayırlısı böyleymiş diyip geç takma kafana