Bugun kontrolum vardı hevesli sekılde geldık eşimle doktor bebegın 10 gün geriden geldıgıni söyledi sok olduk tabi bunun sebebi yediğin içtiğinle alakalı degıl dedı kordondan bebege giden kan akışı yavas mıs pıhtılaşma varmıs aspirin yazdı erken doğum olabilir hatta gelişim geriliği erken baslamıs bu bebekte dedı bu durumu yaşayan varmı ister istemez kötü oldum ne yapacağımı bilmiyorum bu durumlarda ilerleyen haftalarda su da da azalma oluyo mus sanırım en azından 35 36. Haftaya kadar gidebilsem şükredecm varmı bu durumu yaşayanlar :((