damla_1 Merhabalar Martta doğumum olacak doktorum sezeryan alacağını söyledi.spinal baş agrısı olduğunu duyuyorum sonrasında kahve ve çikolata öneriyorlar sizlerin deneyimi var mı doğum sonrası agrısı için