Esra_80_ Kızlar Sizdede oluyormu ya 🤦🏼♀️Sıcak basmalar aşırı olmaya başladı 🤷♀️Sıcaklıyorum hep 🤦🏼♀️Neyden kaynaklı normal mi bu durumum
Damlahtp Esra_80_ bir doktordan dinlemiştim vücut bir süre sonra iki kişilik ısı üretmeye başlarmış o yüzden hamileleri falzla sıcak basarmış, bende 29 haftadayım ayaklarım yanıyor resmen sebebi buymuş tabi siz gene dpktora sorun :)
Esra_80_ Sermec27 alala neyden kaynaklı ki acaba 😂Bende ilk zamanlar çok üşüyordum ama şu aralar sıcak basmalar oluyor 🤷♀️
Ftma27 Bende de oluyor ayaklarımın altı ateş gibi ama nedenini bende bilmiyorum doktorla görüşemedik daha haftaya soracam