Brfutryaki Merhabalar biberon ve emzik konusunda kararsız kaldım iki markanında güzel yorumları var kullanıp tecrubesi olanlardan yardım istiyorum philips avent ve chicco arasında kararsızım ve emzikte kauçuk mu silikon tarzımı almalıyım?
diyhomelif Brfutryaki ben kauçuk aldım ama maddi olarak zorlayacak gibi bibs.. Her bebek her emziği de tutmuyor damak yapısını bozmadan uygun fiyatlı ürünlerle başlamak lazımmış aslında ama ben bayağı zula yaptım 🤗 avent emziği Red eden bebek çok azmış bilginiz olsun
nilsmother Brfutryaki biberonu lansinoh aldım anne gögsüne en yakın biberonlardan biriymiş. Emziği de bibs aldım her ay degiştirmek gerekiyormuş doğal kaucuk oldugu için 🤷♀️denicez bakalım
Tugbaozcn Brfutryaki merhaba ben alalı daha iki gün oluyor kız kardeşim yenidoğan bebek hemşiresi alışverişlerimizi birlikte yaptık bebeklerin daha çok nuk ve avent marka biberonu kavradıklarını hatta nukun biberon ağzının0-6 olanını daha kolay kavradıklarını söyledi ben de nukun 0-6 olanını aldım gayet güzel
ElaCAN07 Valla ben ikisini de inceledim en son chicco aldım emzik kısmı hafif eğimli vermesi daha kolay olur diye :) uçları felan aynısı ikisinin de ☺️ Emzik de ve göğüs Kalkan’ı olarak da Philips aldım
ElaCAN07 Rrmaslan tommy ile Philips aldım bende garanti olsun diye ama Philips in soothie diye emziği var tamamen silikon hep aklımda o vardı ondan da aldım iki farklı uca sahip emzik var hangisini alırsa artık Doğumdan sonra verince daha kolay alıyormuş ben odaya geldikten sonra vereceğim alışmasını istiyorum 😁