Selma_brn Arkadaşlar normal ya da sezeryan bebek doğdu anda neye hemen sarıyorlar bende kundak havlusu var direk buna mı sararlar yoksa hastaneden bi bezin içerisine mi koyuyorlar sonrasında zaten bebeği silip giydiriyorlar
Maviss1525 Selma_brn 2 gün önce doğum yaptım 10′lu hastahane setinin içindeki penye battaniyeyi verdim ben ebeye zaten doğunca önce ameliyathanedeki yeşil bezlere sarıp sonra temizleyip üstünü giydiriyorlar bol bol yanınıza kundak alın çok ihtiyaç oluyor
Burcuu3761 Selma_brn doğar doğmaz devlette havlu yada beze sarıyorlar temizledikten sonra hemen giydiriyorlar benden havlu battaniye vb bişey istememişlerdi sadece kıyafet verin demişlerdi
Selma_brn Maviss1525 Bende de hastane çıkışında bi kundak battaniyesi var bide kundak havlusu koydum çantama
Maviss1525 Selma_brn Fazladan kundak koyun birkaç tane altına çok pisliyo kusuyor falan bayağı lazım oluyo