sedasenturk Kızlaar 34+3 teyiz kilomuz 2.500 muş bana biraz az geldi ama doktor normal dedi , sizde durumlar nasıl ??
Esmualla sedasenturk hayır çok iyi bende aynı haftayım hemen hemen aynı kilolarda bebişler doktor iyi dediyse gerisini boşver
Ayseege6156 sedasenturk gayet normal olması gerektiği gibi ilerliyor canım ben 36+4 deyim şuan 3 kilo yani sende o haftaya gelince 3 kilo olur tahminimce çünkü haftada 250 gr alıyorlar son zamanlarda
Burcuu3761 sedasenturk çok iyi bence benim 35 haftada 3100 gram çıktı gebelik şekerinden dolayı bebeğim iri bebek ikinci sezaryenim ve bu yüzden erken doğum olacak son haftalarda çok hızlı kilo alıyorlar zaten
Sermec27 sedasenturk bence gayet iyi bu haftada kılosu bu olur zaten daha 5 hafta var 1250 alsa 3.750 dogacak hem normal dogumda zor olmaz sizin için bence gayet ideal
sedasenturk Sermec27 aynen kuzucum doktor normalde miladı 2 bucuk hafta sonra doluyo dedi , ben normal istediğim için 1 aya çıkıyo , bakalım hakkımızda en hayırlı ne ise o olsun inşallah hepimiz için 🤲🏻
E-K-D sedasenturk 30 haftalığız 1500 kilo daha zaman var alır diye düşünüyorum. Aman ben almayayım da 🥴
SutlacimiYedimmiBen sedasenturk benimde 25.haftam 740 gr bebk kimi yerde daha fazla olması gerektiği yazıyor kimi yerdede az normal mi degilmi anlamadım doktorda birşey demedi kilo hakkında