Bernaaa33 Anneler 20 +4 haftalık hamileyim. çok rüya görüyorum görmediğim gün yok diyebilirim. Beynim uyumuyor geceleri birkaçkez uyanıyorum ağrı idrardan dolayı değil beynim uyumuyor normal mi sizce ?
mlkkk Bernaaa33 ben hamileliğimden önce de şuanda günlük hayatta ne yaşadıysam rüyama girerdi azcık bi uyku uyanık halinde olayım rüyalarımı kendim şekillendiriyorum bence güzel bişey sürekli rüya görmek 😂😂
ratatosk Bernaaa33 hayatımda doğru düzgün rüya gördüğümü bilmem hamile kaldığımdan beri her uyuduğumda 1 saatlik uykularda bile rüya görüyorum ve baya absürd yani akıl mantık işi rüyalar değil hepsi fantastik 🙈
Mlsa2530 Bernaaa33 bende 20.haftadayım ve aynı durumdayım daha sabah eşime anlattım akla hayale gelmeyecek rüyalar görüyorum resmen uyuyorken yoruluyorum ama normal kabul ediliyormuş bazı kişiler de olabiliyormuş bu durum
Kbraozkn Bernaaa33 Rüya görmekten gına geldi artık bana 26+2yiz doğru düzgün kesintisiz uyku yok zaten bedenim dinlenmediği gibi beynimde dinlenmiyor
Zddmzdmr Berna hanım merhaba. 18. Haftaya başladık ve evet benimde öyle. O kadar çok rüya görüyorum ki yorgun uyanıyorum sabahları gerçekten 🤦🏻♀️
haydibakalim Ay merhabalar ben de 12. Hafta ama görmediğim saçma sapan rüya kalmadı hep korkarak uyanıyorum
Bernaaa33 Mlsa2530 ay o bazı kişiler kısmına giriyoruz bizde 🤔normalmiş evet araştırdım da umarım düzelir ya çok görmek te iyi değil
Bittercikolataa Oluyor yaa 37 haftalik gebeyim bende bir gün nisanim geldiğini bie gün suyumun geldiğini görüyorum 🤦♀️😂😂
Cigdemss Sanırım herkeste oluyor, hormonların etkisiyle olabilir 🤔 bende aynı durumdayım, görmediğim akraba arkadaş , gezmediğim yer kalmadı rüyalarımda. Hatta bazen görmek istemediğim insanlarda oluyor. Ama geçer inşallah
Serpilbb Bernaaa33 bende bitek ben mi böyleyim diyordum 10+1 im ve her gece rüya görüyorum aralıksız ve saçmalar çoğu. Birde geçen bi kız çocuğu emziriyordum en mantıklısı oydu 😂😂
Aysltnbs Serpilbb Serpilbb o zaman kızın olacak canım yengemde hamileyken böyle rüya görmüş bir oğlanı emzirirken.. maşallah şimdi oğlu oldu.. ♥️
Buketkucuk Bernaaa33 hamilelikte hormonlardan kaynaklı olarak çok sık rüya görürüz bende ilk haftalarımda çok fazla saçma sapan rüya görürdüm şimdi o kadar da sık görmüyorum