kafadan atmak lazım diyorlar ya gerçekten bu böyleymiş 19 aylık çaba sonrası aman yeaa nasılsa çocuğumuz olmuyor dediğimiz anda profesörler normal yolla çocuğunuz olmaz derken rabbim ol dedi ve oldu. Bin şükür rabbim hayırlısıyla kimsenin kucağını boş koymasın bu yolda eğlemesin 🙏🏻isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin🙏🏻