Kızlar bugün doktora gittim gece post açmıştım doktora gidecem diye kendimi kıza hazırlamıştım ki doktor uzun uzun baktı ve bize sürpriz yapmış dedi yani pipisi gözüktü dedi ben kızda olsun erkekte olsun hep derim şimdi yine diyorum sağlıklı sıhhatli kucağıma alim insaAllah sağlıkla gelsin bebeğimve benim gibi bekleyen tüm hamişler sağlıkla kavuşsun meleklerine ♥️👶