Eda-kmrcu bebegin ve sizin sagliginiz her seyden onemli bu kadar yipratmayin kendinizi Allah’in gucune gider. Annelik boyle bir seruven degil mi zaten? Tamamen bebislerimizin ritmine ayak uydurmaya calisiyoruz, biseyler istedigimiz gibi olmasa da mevcut sartlara ayak uydurup guclu olmaya calisiyoruz.
Hem belki hayirlisi boyledir cok cok daha kolay gecer dogumun nerden biliyorsun? Biraz akışa birak kendini bol dua et, dogumun normali sezaryeni onemli degil dogum dogumdur.