Bulut18 o hastahaneye karşı garezim var orda ben daha 6 haftalık hamileyken bana boş gebeliksin kürtaj olucaksın dedi tuğbayla esra diye doktorlar !! Eğer bilinçli doktor olsalardo bana daha 6. Haftada dış gebelik demezlerdi beklerlerdi kalp atışı hemen duyulmuyor sonuçta.. o yüzden asla gitmeyeceğim biryer allahım düşürmesin 🤲🏻 Şuan Medicalpark Gaziosmanpaşa ya gidiyorum odalarında bildiğin konsept süslemesi var her odada çok güzel kapı süslemeleri bile var çok hoş ayrıca doktorum da mükemmel biri iyi ki oraya gitmişim yoksa çocuğumdan olucaktım onlar yüzünden 🥺 şuan 36+4 deyiz çok şükür