Merhaba arkadaşlar 33+3 de gittim en son ultrason a bakıldı bebeğim 1950 gramdı. nst ye bakıldı ve kan alındı ha bide idrar. Sonra 35+3 de gittim orada sadece alttan muayene etti rahim ağzını vs ölçtü ultrason a bakmadı kilosunu öğrenemedim yani bi sonraki randevum 11 şubatta idi yani 37+3 oluncaydı ama telefon açtılar karantina olduklarını söylemişler 19 şubata ertelemişler ama o zamanda 38+4 olmuş olacağız çok geç değil mi ? Ya kötü bir şey olurda ben fark edemezsem sonuçta en son 33 haftada bakıldı ve o zaman böbreklerinde genişleme olduğunu söylemişti kafası aşağıdaydı.. başka yere mi randevu alsam yada beklesem mi bilmiyorum biraz karışık oldu hakkınızı helal ediniz (Almanyadayım)