AltinYildizMom Benim şuan 3+4 dün beta 468 çıktı sizde değerler nasıl nasıl hissediyorsunuz belirtileriniz varmı paylaşalım
Zezeeeyyldrm AltinYildizMom bende erken ogrenenlerdenim senin gibi 423 ile ogrenmistim ikinci sefer kan verdigimde 7605 bugunde gittim kesem gozuktu sukur 4+6 yiz insallah saglikli ilerler🙏
iremgun AltinYildizMom salı günü falan giderseniz inşallah jeseyi görürsünüz🤲 tabi erkende olabilir stres yapmayın 🌸 ben de 3+5 ken öğrenmiştim hamileliğimi😊
Mom15 AltinYildizMom bende sizin gibi erkenden farketmistim 3+4 de test yaptim silik cikmisti suan 7 haftalik hamileyim*
AltinYildizMom Kdrgmz Benim yumurtlama dönemim erkendi 10. gün hatta o yüzden çıkabiliyormuş birde regleden 1 hafta önce testte farkettim oda erkendi sizin kaçıncı hafta
Kdrgmz AltinYildizMom haftasından tam emin değilim 2 3 sanırım adetim gmedi daha benim erken fark ettim ama beta değerime göre 3 haftalık sanırım
AltinYildizMom Zezeeeyyldrm kese ne zaman göründü acaba çok teşekkürler bende yarin ikinci betaya baktırcam
AltinYildizMom Kdrgmz hayırlı olsun şimdiden son adetinizin ilk günü baz alınır ona göre programa yazarsanız otomatik gün ve hafyayi gösterir
Zezeeeyyldrm AltinYildizMom bugun ultrasona girdim ultrasonda 4+6 diye cikti betamda en son 7602 di iki gun once yaptirmistim.
AltinYildizMom Zezeeeyyldrm bilgi için teşekkürler en kısa zamanda kalp atışınıda duyarsınız inşallah 🤗
Zezeeeyyldrm AltinYildizMom insallah canim hic duymadim ilk kaybimdada duyamamistim insalalh bu sefer sagliklidir 😟
AltinYildizMom Zezeeeyyldrm benimde ilk gebeliğim kimyasal oldu ama şuan morelimi bozmamaya çalışıyorum herşeyin iyi gittigine önce kendini inandir hepimiz için hayırlısı olsun güzel haberlerini bekliyorum 🤗
AltinYildizMom iremgun erken farketmenin dezavantajlarını yaşıyorum galiba ama hayırlısı olsun yarın tekrar bi test vericem doktor istemedi ama olsun katlandigini görmek istiyorum bana dua edin 😇 bu arada keseyi ne zaman görmüştünüz
iremgun AltinYildizMom benim 3+5ken değerim 1020 ydi 4+0 dı minik kesmeizi görmüştük🤲 evet erken öğrenince de zaman geçmek bilmiyor snaki😊 ama olsun salı gününe az kaldı sayılır bence salı gün bir gidin derim 😊🥰