Merinosunannesii Betusgunes 27+1im tüm kıyafetlerini yıkadım beyazları geçen gün yıkadım ütüsü bugun bitti dün aksam da renklileri yıkadım yarına kurumuş olursa onlarda ütülenir Bi nevresimleri kaldı yıkanıp ütülencek zaten 2 tane aldım birkaç tane de battaniye
Betusgunes Merinosunannesii bebişin herseyini yıkadım utuledim beşiğini almadım sadece onuda anneannesinik sözü var diye bekllettik ama 15 ine kadar almazsa alırız onuda herhalde
Merinosunannesii Betusgunes 27.haftada oldugum halde oturduğum yerden yaptım ütüyü belim koptu iyiki baslamıştım şimdidem😂
Betusgunes Merinosunannesii Merinosunannesii utu bitti ufak tefek şeyler kaldı misal bezi çantasını hazırlaması lohusa takimi pişik kremi banyo için sabunu losyonu filan
Cemrenin_annesi80 Betusgunes bizimkide rahat oldugu için ben acele ettiriorum erken gelır diye korkuorum şurda 33 günüm kaldı
Betusgunes Cemrenin_annesi80 hayırlısı ile sağ salim kucağıniza almayı nasip etsin Rabbim insAllah ❤️💕
Merinosunannesii Betusgunes benimde eksiğim var pijama takımı almadım gecelik aldım ama 1 tane daha alıcam birde ateş ölçer kaldı hastane çantasını da artık 32 gibi filan hazırlarım nasipse
Betusgunes Merinosunannesii benim cuma günü kontrolüm var 32 haftalığız şuan bizim de zamanımız geldi artık çantayı her ihtimale karşı hazırlamak gerek ☺️🤗