Bebeğim 9. Haftaya yaklaşırken yapılan testlerde Rubella deniyor bir belirsizlik çıktı tekrar yapıldı tekrar aynı çıktı. Başka bunun için çeşitli testler yapıldı ve doktor riskli gebelik bölümüne sevk edeceğim dedi. Bir sonuç daha beklediğimiz için tam doktorla konuşamadım ancak korktum ve kafam çok karıştı bilgisi olan var mı?