Yahyam_17 Minnakhamis 1 numarayı ilk bir iki hafta kullana biliyorsunuz genelde 2 numara kullanılıyor iki alın bence
Minnakhamis Yahyam_17 kuzum benimkiler ikiz yazımdada belirttim normal bebeğe göre zayıf doğuyorlar zaten ama 1 almam yinede aldım zaten o idare eder bizi 2 mi 3 mü alayım ona karar veremedim 🤷🏻♀️
yasemin333 Minnakhamis aynen aynen o yüzden stok yapmayın diyorlar zaten ara ara yine indirim olur aldığını bi denersin iyi gelirse bez çabuk bulunacak bir şey alırsınız hemen🤗 elinde kalmasındansa böyle daha iyi
Glsmmm88 Minnakhamis baya varmış o zaman sen 2 no al her şekilde kullanacaksn 1 küçük gelebilir stok bitene kadar yetmezse de alırsın yine 2 no mantıklı 😊