Arkadaşlar geçen cuma sezaryen doğum yaptım. 36+3 doğdu bebeğim. İlk 2 saat yanımda kaldı sonra emmediği için ve solunum sıkıntısı yaşadığı için küveze aldılar. Damardan besleniyordu, dün ilk defa sütümü istediler götürdüm. Bugün de doktorla görüştük, ne akciğerinde ne beyninde ne başka bi yerinde hiç bir problemi olmadığını ama solunumda sıkıntı yaşadığını söyledi. Antibiyotik veriyolarmışlar dozunu da artırmışlar. Hiç bir şeyinde problem yoksa neden solunum sıkıntısı yaşıyor ki? Başına gelen oldu mu? Ben iyileşecek çıkacak diye beklerken böyle bişeyle karşılaşınca ne olduğumu bilemedim.. bi bebek neden sebepsiz yere solunum sıkıntısı yaşar? 😢