Eceilkarr Haftadayız bugün kontrolden geldik herşey normal,ne gelen vaaar ne gideenn ne zormuş beklemek ya hu😂 insan her gün ha bugün doğurdum,doğuracağım diye güne başlıyor😬 Erkek bebekler de geç gelir cümlesini duydukça iyice ümitsizliğe kapılıyorum,bir an önce kucağımıza almak istiyoruz. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲🏼🤗****