Kızlar bizim kızımdan kalma park besigimiz var ama odam çok küçük odama sığmaz o yüzden küçük birde tekerlekli salondan odama tasiyabilecegim bir beşik arıyorum 7-8 ay yatacak kadar daha sonra kızımın odasına Park besige almayı düşünüyorum. E bebekte sepet beşikler çok tatlı görünüyor kullanan var mı ?