Senbibaksana hersey nasip canım takdiri ilahi bazen pıhtılaşma oluyor bazen genetik sorun bazen bebek saglıksız oluyor bazen düşük riski benim ilk bebeğim de kese yanında kanama alanı vardı 7 haftalıkken kaybettim oğlumu da 11 ay önce kaybettim herhangi bir sebebi cıkmadı ne yazık ki hersey takdiri ilahi nasip ömrü olan dünyaya geliyor rabbim evlatlarımızı sağ salim kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲