kızlar her ne kadar ergen gebelik testim negatif çıksa da yine de içinde sebebini bilmediğim bir umut var gebelige dair hiçbir belirtim yok ama reglime dair de hiçbir belirtim yok test aldım yarın sabah yapicam bilmiyorum belki de cuma sabahı yaparım erken gebelik değil normal test aldım 😊 ( soru sormak için değil benim gibi bekleyenlerle dertleşme amaçlı açılmış bir posttur )