Melek-16 Arkadaşlar idari izine ayrılacağım. 24. Haftayı bitirdikten sonra 25. Haftanın içindeyken ; yani 24+1′de mi başlıyor yoksa 24. Haftanın içindeyken 23+1′de mi? Şimdiden teşekkür ederim.