canimoglum1 Benim de erken doğum riskim var 29 haftadan beri 31+2 haftalık olduk yatıyorum evde dinleniyorum bol bol ciğer geliştirici vurdular kilosu da iyi ilerlediği için doktor korkacak birşey yok inşallah küvezde kalmayacak toparlayacağız dedi korkma rabbimize sığın bol bol inşirah süresi oku dinlet bebeğine yusuf süresi , meryem süresi dinlet allah’ın izni ile sağ sağlam kucağımıza alırız 🌸🤲🏻