nisanmaral 17ekiiimmmm tam 26+0da iri bir marul yazmıştı, sonra bugün 26+1de karnıbahar yazdı yine 😅 maruldur o marul 😅
Seymamuge 17ekiiimmmm bende ona şaşırıyorum 17 haftalık dolmalık biber yazıyor ilginç verilen cmlere hiç uymuyor
Greyfurt Uygulama bi tuhaf yada ben anlamıyorum 14+1 dün avokadaydı bugün elma geçen haftada elma göstermişti 😂😂😂
Tugcek33 Nilda2017 dolma biber çok küçük değil mi🤣 ikiz gebelik benim, 2 tane dolma bibere göre baya göbeğim var kilo almamışım bu şişlik ne🤣
Bsmlh Biz şalgam yazıyor hiç anlamadım vallahı cumartesi bakalım ne olucaz başka uygulamada mısır kocanı yazıyor onuda hiç anlamadım🙈😁😁😁😆