lisansli_Mom49 Reglim 9 gündür geçti dün test yaptım kopkoyu çıktı kan vermeye birazdan gideceğiz eşimin işinden dolayı sabah gidemedik acaba alırlar ona göre
Yesimozdal lisansli_Mom49 Sağlık ocaklarında saat 10 a kadar kan alınıyor diye biliyorum ama yine de şansınızı deneyin
ilkmelegim lisansli_Mom49 acile gidin işte çok midem bulanıyor gecelik şüphemde var falan deyin hemen alır 2 saat sonra da sonuc cıkıyor sağlık ocağını iki gün beklersin
Busracobann 10 a kadar alıyor sağlık ocakları laboratuvara yolladiklari için kadın doğum polikliniği olan bı acile gidin gebelik şüphem var ama ağrılarım var diyin öyle alırlar yada özele gidin hemen alıyorlar
Elifdikel lisansli_Mom49 bizim buradaki sağlık ocağının kan alma son saati 10 genelde öğlene kalmadan bitiriyolar sağlık ocağı uzaksa sormak için direkt hastaneye gitseniz daha iyi olur
lisansli_Mom49 Hepinize çok teşekkür ederim yine de gidip sorayım olmadı yarin sabah giderim hastahane uzak devletten randevu aldım zaten ayın 11 de bakalım nasip artık