Merhaba kızlar 16 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardi kan filan vermiştim hem kanda enfeksiyon çıktı hem guatir yüksek ddi hemde bebeğin böbrekleri büyük ddi zaten riskli bir gebelik geçiriyorum erken doğum riskim var o kadar kötüyüm ki bide böbrekleri büyük deyince çok kötü oldum sizlerin de başına gelen mi var mı böbrekleri büyük deyip küçülen normale dönen 😭😭