gokceunall Merhaba güzel anneler 4haftalık hamileyim sıgara kullanıyorum bırakmak istiyorum ama yapamıyorum ?:(
sedardahuseyin gokceunall her içtiğinde çocuğuna bişey olcak mış düşün öyle bırakırsın bnde içiyordum bi öğrendim bitti bnim için vanım isteyince onu düşündüm hep yA bişey olursa
EbrKzlky gokceunall içinde taşıdığınız candan daha önemli değil.. Aklınıza sigara geldikçe daha sağlıklı şeylerle geçirin bırakmak isterseniz hiç bir bahane bulamazsınız. Önemli olan gerçekten istemek