Bireylulmasali Evet canım göğüs hassasiyeti erken gebelik belirtisidir ilerleyen haftalarda azalır endişe etme 🌸
dlnyny Bireylulmasali merhaba benim 9.haftamdan beri aşırı göğüs hassasiyetim var 15.haftalık olduk hala devam ediyor ama normal bir hassasiyet değil çok ağrılı uyuyamıyorum bile göğüs ucumda da sıkıntı var buda mı erken doğum belirtisidir
Bireylulmasali dlnyny hayır canım ne alakası var ☺️ Gebelik her kişide farklı ilerler adet dönemi gibi düşün benim mesela regl öncesi çok göğüs ağrım olurdu ablamda hiç olmazdı 🤭