hanımlar 13 haftalık hamileyim 2 3 gündür sol kabığımda sancı gibi ağrı giriyo ve bazen ve mide bulantım bugün çok fazla sizce normal mı riskli bi gebelik geçiriyorum bebeğin eşi aşağı tarafta ve 3 hafta önce kanamam olmuştu normal mi böyle sancı gibi ağrılar