minikkelebegimmm Hamileligin basinda lekelenme az miktarda kahverengi ve pembe akintisi olanlar normal mi
uras minikkelebegimmm gebelikte leke gelmesi normal değil canim kesinlikle bi doktoruna görün yerlesme kanamasida olabilir tabi ama kesinlikle gitmelisin progestan yada iğne verebilir.
minikkelebegimmm Gulnur benimde suan adetim 2 gun gecmis oldu bugun geldi sadece pazar gunu ogrendm hamileligi kan kestiyle 7.32 ckmsti