Kubragn Fatma12345 ben beğendim canım hatta bundan önce yine internetten sipariş etmiştim onun dokusu hoşuma gitmemişti ama bu kaliteli geldi bana içide gayet kullanışlı duruyor bebek daha gelmediği için daha kullanamadık o ayrı mesele
Pemberuyam_ Danlacan Güzel günlerde kullanın 🌸benimki de dün geldi aşırı beğendim. Kocaman ve çok kaliteli, zaten tek beğendiğim çanta olmuştu🤗😅