Beyzaerkaann Merhabalar, 31+5 teyim, bebeğim hala ters duruyormuş. 35,36 da net belli olur dönebilir o zamana kadar dedi doktorum. Pozisyonunuz ne zaman değişti varmı bu haftalardan sonra değişen?
busbusbus10 Beyzaerkaann benim değişmedi 37 yim hala ters mecburen sezeryan olcam dönmezse ama şu saatten sonra benim için dönmez dediler umarım seninkisi döner daha haftan varmış belki döner
Savciergoc Beyzaerkaann merhaba benim de 23. Hafta da başı yukardaydı 26. Haftamda başı aşşa dönmüş dedi doktorum şuan hala başı aşşa da hissediyorum çünkü aşşa taraflarda ser yumruklar var elleri diye düşünüyorum artık 😇
edakah Beyzaerkaann benim 32 de dondu ama doktorum dönmese bile 3y 37. Haftaya kadar dönme ihtimali olduğunu söyledi stres yapma döneceği varsa döner
Dudumrtk busbusbus10 benim 38.haftada döndü canım inş döner şimdi 39 dayız ama sancı falan yok pazartesi suni ile normal doğum denicex
Dudumrtk busbusbus10 teşekkür ederim İnş hepimiz sağlıcakla doğururuz ama bebeğin boynunda kordon var korkutuyor beni
214765 Benim arkadasiminki doğum anında dönmüştü son anda sezeryandan vazgeçildi umudunuzu kaybetmeyin yani
ysfali06 Beyzaerkaann son gün bile dönen bebekler var. İnş vaktiyle döner de sağlıkla gelir bebeğiniz.
gozde_arel Beyzaerkaann benim 28de dönmüştü ama küçük diye pozisyon değiştirir dedim ama değiştirmemiş 33+5 oldum geçen gittim kendi doktoruma ve baş aşağı doğum pozisyonunu almış dedi. Ama son anda bile dönen var inşallah döner sizinkide
Tugceynr Beyzaerkaann bende en son 32 de gittim hala tersti 34üm hala başı yukarda sanki doktorum dönmesini engelleyen bir sıkıntı yoksa bekleriz ama bi sorn varsa rahimde şekil bozukluğı vs gibi zorunlu sezeryana alırız dedi