Betulmtn Melihakaya benim de 10 şubat. Klomen ve catlatma iğnesi kullandim.beklemedeyim şimdilik belirtim yok. Ama aynı zamanda yoğun idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum 😢
Seztu Betulmtn yaa üzülme canım benim allah hayırlısnı verirr benimde hiç belirtim yok bekliyorum sadece bebek geleceği zamanı bilir 🥰