tanya25 daha dün kontrole gittim gayet normaldi herşey ,bu sabah lekeyle karşılaştım 🤷🏻♀️ 8 yıldır bekliyorum 5 başarısız tüp geçirdim Kendiliğinden gebe kaldım ödüm kopuyo birşey olacak diye zaten doktorum nerdeyse hafta bir bakıyor bana, açık söylemek gerekirse yoğun olmadığı için çok korkmadım stres beni kötü etkiliyor o yüzden pozitif olmaya gayret ediyorum