yusralina68 Dudumrtk Ben son haftalara doğru kordon 1 kere dolanmış sonra geri çözülmüş çok şükür normal doğum yaptım 1 hamileliğim de
Eddii Vuslat23 canım bence mümkün değil çünkü benim bugün kontrolüm vardı bugün öğrendim dolandığını haraketlerin de vs. hiçbir gariplik yoktu bayağı hareketliydi. Ultrason muayenesi ile fark edilebileceğini düşünüyorum.
Vuslat23 Eddii ya gece cok donup duruyom cok huzursuz uyuyom cok donmekten bazen karnima bile kramp giriyo
Eddii Vuslat23 bence içinizin rahat etmesi için bir doktorunuza görününün. Kendinizi hiç strese sokmayın🌸🙏
Janjanes Eddii bende 30 haftalığım Hnm bebeğime de bi tur dolandı sürekli sola yatmam söylendi sizde sola yatın kilodu nedir acaba
Eddii Janjanes hayır hayır hiç öyle düşünme bence normal olan senin ki çünkü benim ki başından beri bir buçuk hafta önden gidiyo. İri bir bebek dedi doktor. Sen haftanla uyumlusun bence 🤗
Janjanes Eddii kordon sonlandığı için korkuyorum erken doğum olur diye kilo alsın istiyorum ama sanırım ben nasıl bekleneceğimi bilmiyorum 😔
Eddii Janjanes kordon konusunda ben de senin gibi tedirginim😕 inşallah bir sonra ki muayenelerimiz de bebişlerimizin kordon kurtulmuş olduğunu söyler doktor🙏 Allah’a emanetler şimdilik🙏