Kızlar daha öncede post acmıstım bununla ilgili ve izledigim yolu anlatmıstım .
Ürolojiye gittim ve tüm gerekli tetkikler yapıldı . (Türkcem iyi olmaya bilir kusura bakmayın yabancıyım 🙈) Kültürümde üreme yok yazıyor ne anlama geliyor bilmiyorum anladıgım kadarıyla sonuc iyi ama bunu cuma günü dontoruma görüsücem . Böbreklerim ve mesaneme de ultrasonla bakıldı bir sorun yok . Normal idrarımda ise cok az bakteri ve lökosit görülmüs ki benimki daha yüksekti. bakalım neler olucak cuma günü tekrardan rapor ederim ❤️ saglicakla kalin