Gulhan3291 Merhabalar ben son adetime gore 6+3 oldum ama ultrasonda bebege gore 6+1 sizce hangisiyle takip yapiyim
busbusbus10 Gulhan3291 son adetine göre takip et canım çünkü ultrasondaki sürekli değişiyor bi ileri bi geri oluyor
selinyslrtdgn Gulhan3291 benimki de ultrasona göre 2 hafta önden gidiyor. Ama bu iki hafta erksn doğuracağım anlamına gelmiyor. Son adet takvimine göre takip etmelisin bence de
eylul02 Gulhan3291 bende 6+3 üm 5+5 de keseyi gördük ama kalp atışı duyulmadı 9. Hafta da kontrole çağırdı kalp atışını duymak ıcın siz duydunuz mu acaba
busbusbus10 Gulhan3291 doktorumun dediğine göre gelişim bazen hızlanıyor bazen yavaşlıyormuş canım 1 haftaya adar tarih oynaması normal miş benim mesela 37+5 im ultrasonda 37+3 çıkıyor
Mineust Gulhan3291 bazı doktorlar kücük ölçüyo bazıları büyük ölcüyor. Bide bebegin gelişimide bazen ileri bazen geri olabiliyor. Adet tarihine göre gidiceksin sen
tanya25 Gulhan3291 doktorun ultrasonda bi milim oynatması gününü kaydırabiliyor gayet normal bu durum canım. Her zaman son adetini baz almalısın.
Gulhan3291 eylul02 yok bende duyamadim ama kalbini gordum yani kelebek gibi parliyordu. Biz keseyi 5 haftalikken gorduk haftaya gel dedi yani 7 haftalikken