Nazl_Krdnz Anneler 16 haftayı da devirdim ama hala karnım büyümedi kilo da almadım nerdeyse halime olmadığıma inanacam tabi ultrasonda görmezsem benim gibi olan var mı?
Hayal_Anne Bu haftalardan sonra büyüyor karın merak etmeyin ayrıca bazılarınin iç karın bölgesi geniş olduğu için dıştan küçük görünüyor ☺️
Almilaaa Oooo bebeğin küçük senin. Karnın çıkmadıysa sıkıntı yani mutlaka doktora git. Yaa bacım milyon tane post atılmış bunla ilgili Allah aşkına 16.haftada karnının çıkmasını bekleme 😂😂
MervErdo 24te karnım çıkmaya başladı desem 30 haftalığım daha hala kilo mu aldın hamile misin diye soruyolar 😂
Krizantem_ Nazl_Krdnz 20. Haftamdan sonra birden büyüdü benim . Yani hala hamile olduğum dışardan pek belli değil ama gözle görülür baya fark oldu. Hareketleri de dışarıdan hissediliyor artık minigimin😂🥰
BerrusMom 14+4 haftalığız bizde ama karnım çok var benim de tam tersi valla şişkinlik mi hamilelikten mi ne bilemedim 🤷♀️ 😄
somurtkankedi Benim 7. Haftada göbeğim şişti belli oldu ama 42 kiloyla hamile kaldım çok yemek yiyince oraya gitti sanırım 😁
hanibazen somurtkankedi 42 miii ne kadar zayıfmışsınız istediğiniz kadar kilo alabilirsiniz en şanslı sizsiniz 😅
Ugur_bocegi001 Nazl_Krdnz İç karnın geniştir muhtemelen Benim 12+2 karnım çıktı , 42 kiloyum zayıflıktan diye düşünüyorum 🤷 Böyle giderse 2. Bir dünya olacağım gibi geliyor 🤦
selinyslrtdgn Nazl_Krdnz 😬 16 larda kimsenin karnı çıkmamıştır heralde 😎 bende 32 den sonra çıktı. Daha çok erken senin sabırlı ol 🥰